З питань відновлення доступу, а також з інших технічних питань (реєстрація в системі, робота з навчальними курсами Moodle та інше) надішліть листа за адресою support@nlu.edu.ua Обов'язково вкажіть тему, коротко опишіть проблему та прикріпіть фото студентського квитка або перепустки. У разі їх відсутності, надішліть фото будь-якого документу, що посвідчує Вашу особу.
Просимо звернути увагу на те, шо розклад роботи технічної підтримки з 8.30 до 17.00, з понеділка до п’ятниці. Листи, які були відправлені в неробочий час, будуть оброблені на наступний робочий день в порядку черги. Тобто, якщо Ви відправили листа в 22.31 в понеділок – відповідь прийде у вівторок.
Також середній час відповіді у робочі години складає від 15 хвилин до 3 годин, залежно від навантаження технічної підтримки.
На ВСІ звернення, без виключень, обов'язково надається відповідь.
Якщо Ви не отримали відповіді, будь ласка, надішліть листа ще раз, але бажано з іншої поштової скриньки.